יום רביעי, 28 במרץ 2012

הלקוחה

לפני שאנו מתחילים בתכנון הבגד, אנו קודם כל צריכים לתכנן בהתאם לקהל היעד העתיד ללבוש את התוצאה הסופית שלנו, כדי שהעיצוב שלנו יצליח להתחבר לסוג מסויים של הלקוח אנו צריכים לזהות אצל הלקוח את הטעם האישי, להכיר את אורח החיים שלו, למשל אם מדובר בלקוח שהוא תומך בשמירה על איכות הסביבה אז יש לקחת בחשבון שהבגד יורכב רק מבדים אורגניים, ובין אם מדובר בלקוח שעובד בסביבה רשמית אז בהתאם יש ללכת על המראה האלגנטי ולשמור על הקווים הקלאסיים, ישנם כל מיני שיקולים שונים ומגוונים שדורשים התייחסות (סגנון, נוחות, אג'נדה וכו').

בחרתי להתמקד בלקוחה בגילאי 24-35, רווקה אורבנית שמאד מחוברת לתרבות האופנה, מדובר בלקוחה מאד עצמאית שחיה לבד, עם שותפות או עם בן זוג. הלקוחה שלי יודעת לזהות דברים קטנים ומיוחדים ומקפידה ללקט ולשמור. היא אינה חוששת להעיז, היא לא נאמנה רק לסגנון אחד ויודעת שאם מערבבים אז יוצרים דברים חדשים ומעניינים לא פחות, זאת לקוחה עם עין אמנותית טובה.

בטי הבלוגרית הפריזאית מהבלוג בשם "Le Blog De Betty" מייצגת את הדמות של לקוחה שלי.
בטי מנהלת את הבלוג עוד מימי 2007 ועד כה סחפה אחריה קהל גדול של צופים אדוקים וקמפיין ברשת של שאנל.
היא משלבת בין מראה זרוק ואלגנטי, בנונשלנטיות עם הצלחה רבה. אין לה פחד מבגדים בעלי טקסטורות והיא מצליחה להשיג איזון ולתת מראה מעניין. האקססורייז שלה ייחודים שמשדרגים את ההופעה שלה בהרבה.

בלוק אורבני בשדרת שאנז אליזה
גלאם רוק

פאנק שיק
בוהו-שיק 


אקססורייז 
תיקים בסגנון תיקי בירקין הקלאסיים שקיבלו טוויסט נוצץ
 חלק מאוסף הנעליים שלה (חלק מאד קטן) 

סדרת תמונות שהיא צילמה בInstagram,
השוות אלף מילים על העולם האישי שלה
השלב הבא: סקיצות! נתראה בפוסט הבא !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה